Към съдържанието
Административни - https://dg65.bg/
Пропусни меню
×
Новини
Групи
Проекти
▼
Erasmus+
▼
"Децата строят своите знания и умения чрез STEAM"
"Детски песнички за весели празници"
"Учене чрез конструиране в детската градина"
"Е-комуникацията е ключа към успеха"
"Нов поглед през големия екран"
"Игри на сенки"
"Приложимост на медиите в детската градина"
Акредитация по КД1
▼
2022-2023
2023-2024
2024-2025
Общински
▼
Проект "Спортуваме заедно“
Проект "Кликни и се раздвижи"
Галерия
За родителите
▼
ЕПЛР
Съобщения
Седмично меню
▼
Детска ясла
Детска градина
ДОД
Образци на документи
Въпроси и отговори
Други
▼
Административни
Документи ЗЗЛД
Отчети
Профил на купувача
Контакти
Yt
Пропусни меню
×
Новини
Групи
Проекти
▼
Erasmus+
▼
"Децата строят своите знания и умения чрез STEAM"
"Детски песнички за весели празници"
"Учене чрез конструиране в детската градина"
"Е-комуникацията е ключа към успеха"
"Нов поглед през големия екран"
"Игри на сенки"
"Приложимост на медиите в детската градина"
Акредитация по КД1
▼
2022-2023
2023-2024
2024-2025
Общински
▼
Проект "Спортуваме заедно“
Проект "Кликни и се раздвижи"
Галерия
За родителите
▼
ЕПЛР
Съобщения
Седмично меню
▼
Детска ясла
Детска градина
ДОД
Образци на документи
Въпроси и отговори
Други
▼
Административни
Документи ЗЗЛД
Отчети
Профил на купувача
Контакти
Административни
Други
Правилник за дейността за 2024/2025г.
Годишен план за дейността за 2024/2025г.
Правилник за вътрешният трудов ред за 2024/2025г.
Етичен кодекс на училищната общност за 2024/2025г.
Правилник за пропусквателен режим
Организация на учебния ден
Програма за предоставяне на равни възможности и за приобщаване на децата от уязвими групи за 2024/2025г.
Програма за превенция на ранното напускане на детската градина за учебната 2024/2025г.
Правила за превенция на тормоза и насилието
Механизъм за противодействие на тормоза и насилието за 2024/2025г.
Модел за работа със семействата и децата в периода на адаптация от семейната среда към детската ясла/градина
Назад към съдържанието
За да използвате този уеб сайт, трябва да разрешите JavaScript.